Všeobecné obchodní podmínky

Zde naleznete všeobecné obchodní podmínky e-shop STOCKIST a všeobecné podmínky společnosti ACTIVA spol. s r.o.

Ke stažení ve formátu PDF:

Všeobecné obchodní podmínky společnosti ACTIVA spol. s r.o.

Všeobecné obchodní podmínky – e-shop STOCKIST

Se sídlem: Praha 9, Letňany, Veselská 686, PSČ 199 00 IČ: 48111198, DIČ: CZ48111198, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 16077.

Všeobecné obchodní podmínky – e-shop STOCKIST
provozovaného obchodní společností ACTIVA spol. s r.o.
(dále jen „podmínky“ nebo „Všeobecné obchodní podmínky“ nebo „VOP“)

I. Obecná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti společnosti ACTIVA spol. s r.o., IČO 481 11 198, se sídlem Praha 9 - Letňany, Veselská 686, PSČ 19900 (dále jen „společnost ACTIVA nebo „prodávající“) a zákazníka (dále také jako „kupující“ nebo „zákazník“) při dodávkách zboží ze sortimentu internetového obchodu Stockist provozovaného společností ACTIVA na adrese www.stockist.cz (dále jen „Internetový obchod“) zákazníkovi na základě jeho objednávky.
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou závazné pro všechny zákazníky Internetového obchodu, tj. pro fyzické a právnické osoby, které společnosti ACTIVA zašlou prostřednictvím Internetového obchodu svou objednávku.
  3. Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na internetových stránkách společnosti ACTIVA na adrese www.stockist.cz nebo k pozdějšímu datu v nich uvedenému. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat bez souhlasu zákazníka pouze v přiměřeném rozsahu. Prodávající je v takovém případě povinen poskytnout zákazníkovi nové znění obchodních podmínek v textové podobě s viditelně vyznačenými navrhovanými změnami a určit přiměřenou lhůtu k vyjádření, zda je zákazník akceptuje. V případě, že se zákazník v určené lhůtě nevyjádří, má se za to, že s navrhovanými změnami souhlasí. V případě, že zákazník s navrhovanými změnami nesouhlasí, je každá strana oprávněna závazek vypovědět. V takovém případě činí výpovědní lhůta 15 dnů.
  4. Veškeré vztahy mezi společností ACTIVA a zákazníkem, které nejsou těmito všeobecnými obchodními podmínkami upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“). Spotřebitelem dle těchto všeobecných obchodních podmínek je podle § 419 občanského zákoníku každá fyzická osoba, která nakupuje zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti.
  5. Zboží dodávané společností ACTIVA z Internetového obchodu není bez předchozího písemného souhlasu společnosti ACTIVA určeno k dalšímu prodeji.
  6. E-mailová adresa prodávajícího je podpora@stockist.cz. Telefonické spojení prodávajícího je +420 737 251 529.

II. Objednávání zboží

  1. Objednávka může být společnosti ACTIVA doručena pouze prostřednictvím Internetového obchodu, tedy prostřednictvím internetové aplikace umístěné na internetových stránkách společnosti ACTIVA na adrese www.stockist.cz.
  2. Zákazník je povinen uvést v objednávce tyto údaje:
    a) svoji identifikaci, tj. obchodní firmu či jméno a příjmení, sídlo/bydliště, IČ, DIČ, kontakt (telefon nebo e-mailovou adresu);
    b) kód objednávaného zboží a popřípadě také jeho popis;
    c) množství objednávaného zboží;
    d) adresu místa dodání zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že zboží má být dodáno na adresu sídla/bydliště kupujícího);
    e) jméno a příjmení kontaktní osoby (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že k převzetí dodávaného zboží je oprávněn zákazník, popřípadě jakýkoli jeho zaměstnanec.
  3. Nebude-li objednávka obsahovat náležitosti dle předchozího článku, je považována za neúplnou. Společnost ACTIVA se v takovém případě pokusí kontaktovat zákazníka a vyzvat ho k odstranění nedostatků objednávky a jejímu případnému zpřesnění a/nebo doplnění. Okamžikem doručení údajů zpřesňujících a/nebo doplňujících objednávku společnosti ACTIVA se objednávka považuje za úplnou.
  4. Společnost ACTIVA potvrdí zákazníkovi přijetí objednávky, a to v elektronické formě na jím uvedenou adresu.
  5. Bezprostředně po doručení úplné objednávky je společnost ACTIVA povinna zkontrolovat, zda má požadované zboží na skladě. Pokud požadované zboží na skladě není, popřípadě není k dispozici v požadovaném množství, kontaktuje společnost ACTIVA zákazníka a nabídne dodání alternativního plnění. Je-li dodání požadovaného zboží možné pouze v delším dodacím termínu, společnost ACTIVA zákazníka na tuto skutečnost upozorní.
  6. Zákazník bere na vědomí, že společnost ACTIVA není povinna s ním uzavřít kupní smlouvu, pokud dříve podstatným způsobem porušil kupní smlouvu nebo všeobecné obchodní podmínky.
  7. Telefonické hovory se společností ACTIVA mohou být monitorovány.

III. Uzavření kupní smlouvy

  1. K uzavření kupní smlouvy dochází okamžikem potvrzení objednávky odeslané zákazníkem prostřednictvím Internetového obchodu společností ACTIVA či písemným potvrzením zákazníka, že akceptuje návrh společnosti ACTIVA na dodání alternativního plnění dle čl. II. odst. 5 těchto podmínek.
  2. Odeslání objednávky, která by neobsahovala veškeré požadované údaje, nebude prostřednictvím Internetového obchodu umožněno.

IV. Kupní cena zboží a platební podmínky

  1. Prodávající si vyhrazuje právo stanovit výši kupních cen dle svého uvážení. Prodávající si dále vyhrazuje právo pozdější změny takto stanovených kupních cen.
  2. Ceny uvedené u zboží jsou včetně DPH v sazbě vyplývající z platných právních předpisů.
  3. V kupní ceně jsou započítány náklady na obalový materiál a balné.
  4. Kupní cena zboží bude určena dle aktuálních cen uvedených na stránkách Internetového obchodu. V případě, že došlo ke změně kupní ceny podle odst. 1 a tato změna ještě není zobrazena na stránkách Internetového obchodu, je společnost ACTIVA povinna zákazníka, který objedná zboží za neaktuální cenu z Internetového obchodu, informovat o aktuální výši nové kupní ceny neprodleně po obdržení objednávky zákazníka. Zákazník je v takovém případě oprávněn novou výši kupní ceny odsouhlasit nebo objednávku stornovat. Pokud se zákazník nevyjádří, vyhrazuje si prodávající právo zrušit objednávku nebo její část a odstoupit (zcela nebo z části) od uzavřené kupní smlouvy. Je-li konečná kupní cena totožná nebo nižší než cena uvedená na internetových stránkách Internetového obchodu, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky.
  5. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část a odstoupit (zcela nebo z části) od uzavřené kupní smlouvy po projednání s kupujícím, a to v těchto výjimečných případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu.
  6. Ve vztahu ke zboží, které je kupujícímu poskytováno zcela zdarma, nemůže kupující uplatňovat jakákoliv práva z titulu vad či nedostatečné kvality zboží. Převod vlastnického práva k takovému zboží bude posuzováno jako darování dle ustanovení § 2055 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
  7. Kupní cena za dodávané zboží a případné náklady na jeho dopravu budou kupujícím zaplaceny prodávajícímu takto:
    • hotově – dobírkou – při přebírání zboží; kupující hradí zboží v hotovosti řidiči dopravní společnosti DPD, poštovnímu doručovateli ČP nebo zaměstnanci společnosti ACTIVA;
    • platební kartou – při přebírání zboží od doručovatele DPD nebo zaměstnance společnosti ACTIVA;
    • bankovním převodem – na bankovní účet společnosti ACTIVA;
    • přes platební bránu PayU.
  8. Kupní cena se považuje za řádně uhrazenou teprve jejím připsáním v plné výši za každou samostatnou část dodávky na účet prodávajícího nebo jejím uhrazením v plné výši hotově pracovníkovi přepravní firmy. Kupující může zboží převzít zásadně až po úplném uhrazení jeho kupní ceny, nebude-li smluvními stranami písemně dohodnuto jinak.

V. Podmínky využití dárkového poukazu

  1. Hodnota uvedená na přední straně poukazu bude odečtena z ceny nákupu v Internetovém obchodě.
  2. Poukaz není směnitelný za peníze. Poukaz nelze rozměnit. Hodnotu poukazu je možné vyčerpat pouze jednorázovým nákupem.
  3. U zboží, na jehož nákup byl uplatněn dárkový poukaz, může být (v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo v případě oprávněné reklamace) částka vrácena pouze prostřednictvím náhradního dárkového poukazu.
  4. Poukaz je platný do data uvedeného na poukazu. Poukazem lze uhradit pouze nákup v Internetovém obchodě.
  5. Pro každou objednávku je možné použít pouze jeden poukaz.
  6. Nákupem poukazu vyjadřuje zákazník souhlas s podmínkami pro použití poukazu.
  7. Po použití kódu k úhradě nákupu v Internetovém obchodě se poukaz stává neplatným. Poukaz nemůže být nijak nahrazen v případě ztráty.
  8. Nákup zboží s využitím poukazu se řídí platnými Všeobecnými obchodními podmínkami.

VI. Podmínky dodání zboží

  1. Přijaté objednávky budou expedovány následující pracovní den (pokud je všechno zboží skladem). Jestliže zboží skladem není, prodávající o tom bude kupujícího informovat nejpozději následující pracovní den.
  2. Jestliže je objednané zboží skladem pouze na prodejně, je nutné k expediční lhůtě uvedené výše připočítat 1 pracovní den.
  3. Prodávající se zavazuje doručit kupujícímu objednané zboží nejpozději do 30 dnů od obdržení objednávky zákazníka, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
  4. Dodávka se provádí pouze v rámci České republiky. Kupující je oprávněn zvolit si v objednávce zboží některý z těchto způsobů jeho doručení:

    A. Česká pošta Balík do ruky
    Společnost Česká pošta s.p. doručuje zásilky obvykle zpravidla následující pracovní den od převzetí zboží od prodávajícího. Zboží předává prodávající dopravci nejpozději druhý pracovní den po objednávce. Při převzetí bude kupujícímu zaslán e-mail s číslem balíku, na jehož základě je možné sledovat balík na adrese cpost.cz. V době vánoční sezóny může dopravce termín doručení zásilky o několik dní prodloužit. Nezastihne-li dopravce kupujícího, dostane kupující oznámení o uložení zásilky na spádové balíkové poště. Pokud si kupující zásilku nevyzvedne na poště do 10 dní, bude vrácena odesílateli. Řidiči může kupující zaplatit v hotovosti.

    B. Služba DPD Private
    Společnost DPD zaručuje doručení zásilky do druhého pracovního dne od převzetí zboží od prodávajícího. Zásilková služba kontaktuje kupujícího v den dodání telefonicky a domluví hodinu dodání. Zásilková služba může učinit až tři pokusy o doručení zboží, není-li adresát zastižen. Poté bude objednávka zrušena.

    C. Individuální doprava ACTIVA
    Společnost ACTIVA může u specifického zboží, které Česká pošta ani DPD nedoručuje, využít svou vlastní dopravu. Společnost ACTIVA doručí objednávky přijaté v pracovní dny do 15. hodin zpravidla následující pracovní den. Objednávky přijaté v průběhu dne po 15. hodině nebo mimo pracovní den budou doručeny o jeden pracovní den později. Kupující je o doručení informován v den dodání zprávou zaslanou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Ve zprávě je uvedený i telefonický kontakt na řidiče.

    D. Osobní odběr
    Osobní vyzvednutí na adrese provozoven prodávajícího dle jejich otevíracích/provozních hodin. Jakmile je zboží připraveno, kupující obdrží od prodávajícího e-mail s potvrzením, že si může zboží vyzvednout. Na vyzvednutí má kupující pět pracovních dní, počínaje následujícím pracovním dnem po obdržení potvrzení. Pokud nebude zboží v tomto termínu vyzvednuto, neuhrazená objednávka bude zrušena. Seznam odběrných míst je zveřejněn na www.stockist.cz.

  5. Společnost ACTIVA dodá zákazníkovi zboží ve lhůtě stanovené přepravcem uvedené v potvrzení objednávky. Zákazník bere na vědomí, že lhůta pro dodání zboží může být přepravcem ve výjimečných případech odlišná od termínu uvedeného v potvrzení objednávky. Společnost ACTIVA neodpovídá za prodlení, ke kterému došlo v průběhu doručování na straně České pošty či DPD Private.
  6. Nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí dodaného zboží.
  7. Společnost ACTIVA vystaví zákazníkovi daňový doklad – fakturu, kterou zákazníkovi předá při předání zboží, nebo zašle na zákazníkem poskytnutý e-mail. Každá faktura bude obsahovat veškeré zákonem požadované náležitosti.

VII. Reklamace, odstoupení od smlouvy a záruční doba

  1. Práva a povinnosti společnosti ACTIVA a zákazníka ve věci odpovědnosti společnosti ACTIVA za vady zboží se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména ust. § 2099 a násl. občanského zákoníku. V případě, že je zákazník spotřebitel ve smyslu § 419 občanského zákoníku, řídí se práva a povinnosti ve věci odpovědnosti společnosti ACTIVA za vady zboží zejména ust. § 2165 a násl. občanského zákoníku.
  2. Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat kartonáž a prohlédnout si zboží. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je kupující povinen reklamovat ihned při převzetí zboží, v případě zasílání zboží prostřednictvím přepravce (Česká pošta, DPD nebo jiný přepravce) pak nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží. Reklamaci je kupující povinen učinit písemně a je povinen v ní vady popsat, popřípadě uvést, jak se projevují.
  3. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby byla tato vada bezplatně opravena, a to buď opravou věci či dodáním nové věci bez vady, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během jednoho roku ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
  4. Je-li zákazník spotřebitelem ve smyslu definice § 419 občanského zákoníku, tedy jedná-li se o fyzickou osobu, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání, a je-li smlouva sjednána pomocí prostředků komunikace na dálku (např. e-shopem atd.) má zákazník právo, bez ohledu na druh dodávaného zboží, od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne dodání zboží. Odstoupení od smlouvy může zákazník učinit jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči společnosti ACTIVA. Zboží musí být společnosti ACTIVA zákazníkem zasláno nebo předáno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy společnosti ACTIVA. Odstoupení od smlouvy je možné učinit rovněž prostřednictví internetového formuláře společnosti ACTIVA „Formulář odstoupení od smlouvy“, který je uveřejněn na webových stránkách společnosti ACTIVA, obchod Stockist. V takovém případě potvrdí společnost ACTIVA zákazníkovi jeho přijetí neprodleně po jeho obdržení.
  5. Při odstoupení od kupní smlouvy odpovídá zákazník společnosti ACTIVA za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se zákazník seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
  6. Zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy:
    a) o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a společnost ACTIVA před uzavřením smlouvy poučila spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
    b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli společnosti ACTIVA a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
    c) o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků zákazníka nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
    d) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
    e) o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej zákazník porušil,
    f) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej zákazník porušil.
  7. Společnost ACTIVA je oprávněna do 4 dnů ode dne obdržení vráceno zboží zákazníkem, dle předchozího odstavce, přezkoumat vrácené zboží, a to zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Společnost ACTIVA vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijala, stejným způsobem včetně nákladů na nejlevnější způsob dodání zboží. Společnost ACTIVA není povinna vrátit zákazníkovi přijaté peněžní prostředky dříve, než obdrží zboží od zákazníka či než jí zákazník prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastalo dříve. Náklady na vrácení zboží na adresu společnosti ACTIVA hradí zákazník. Společnost ACTIVA je oprávněna vrácenou kupní cenu přiměřeně snížit, pokud v důsledku nakládání zákazníka se zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, došlo ke snížení hodnoty tohoto zboží.
  8. Právo odstoupit od smlouvy se vztahuje výhradně na zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu www.stockist.cz.
  9. Na dodávané zboží je zákazníkovi poskytnuta záruční doba. Je-li zákazník spotřebitelem ve smyslu definice § 419 občanského zákoníku, činí záruční doba 24 měsíců. Je – li zákazník právnická nebo fyzická osoba nebo jiný podnikatelský subjekt a daňový doklad je vystaven na IČO (u zahr. zákazníků na DIČ) je záruční doba 12 měsíců. Společnost ACTIVA vystaví zákazníkovi záruční list, který zákazníkovi předá při předání zboží, nebo zašle na zákazníkem poskytnutý e-mail. Daňový doklad prodávajícího slouží jako záruční list.
  10. Je-li na obalu dodávaného zboží nebo v návodu k němu připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.
  11. Záruční doba začíná běžet dnem předání zboží zákazníkovi, resp. potvrzením dodacího listu. Záruční doba neběží po dobu, po kterou zákazník nemůže užívat zboží (doba reklamačního řízení, opravy apod.). Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
  12. Pro reklamace a poprodejní servis postačuje prokazatelně doložit, že bylo zboží zakoupeno u společnosti ACTIVA, resp. v internetovém obchodě Stockist, např. předložit prodejní doklad (fakturu), potvrzený záruční list atd. V případě předkládání záručního listu potvrdí ACTIVA záruční list i dodatečně.
  13. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právními předpisy platnými na území České republiky. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a zákazník o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se společnost ACTIVA a zákazník nedohodnou na delší lhůtě. Pokud nebude lhůta dodržena, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
  14. Reklamaci je třeba uplatnit ihned poté, co se vada výrobku projeví. Neoznámí-li kupující vadu věci bez zbytečných odkladů, nárok na uplatnění reklamace zaniká.
  15. Zboží musí být používáno pouze k prvotnímu účelu, tak jak je to patrné z popisu zboží a jak je uvedeno v návodu na použití. Po dobu záruční doby nesmí být zboží jakkoliv upravováno, nesmí být porušeny ochranné prvky. V opačném případě záruka na zboží zaniká.
  16. Prodávající si vyhrazuje právo na odlišnosti v barevných odstínech prezentovaných elektronickou cestou a skutečné reálné barvy.

VIII. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení

  1. Osobní údaje jsou zpracovávány a využívány v souladu jak s ustanoveními českých právních předpisů (zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů), tak i evropskou legislativou (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
  2. Zákazník bere na vědomí, že prodávající bude zpracovávat jeho osobní údaje, které pro účely uzavření kupní smlouvy prodávajícímu poskytl. Zejména se jedná o následující údaje: jméno a příjmení, fakturační a dodací adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo, popřípadě další údaje sdělené zákazníkem pro potřeby prodávajícího k naplnění účelu kupní smlouvy (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  3. Zákazník bere na vědomí, že prodávající bude zpracovávat osobní údaje pro účely zasílání obchodních sdělení na základě oprávněného zájmu správce. Jedná se o následující údaje: jméno, příjmení a e-mailová adresa.
  4. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje při internetové objednávce uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně svých osobních údajů.
  5. Zpracováním osobních údajů zákazníka může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Jedná se o externí společnosti, které zajišťují podpůrné služby jako je platební styk, doprava nebo hromadná rozesílka obchodních sdělení. Prodávající nemá úmysl předat osobní údaje do třetí země mimo EU nebo mezinárodní organizaci.
  6. Osobní údaje získané pro účely uzavření kupní smlouvy budou zpracovávány po dobu nezbytnou pro splnění právní povinnosti prodávajícího, tedy nejméně po dobu stanovenou zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, jmenovitě dle ustanovení § 35 odst. 2. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  7. Pokud zákazník udělí dobrovolně souhlas se zpracováním osobních údajů, včetně zpracování pro potřeby profilování za účelem zjištění jeho relevantních potřeb a nabízení vhodných obchodních nabídek a benefitů, může zákazník tento souhlas kdykoliv odvolat buď kliknutím na odkaz v obchodním sdělení nebo odesláním odvolání souhlasu na e-mailovou adresu info@stockist.cz. Neposkytnutí nebo odvolání tohoto souhlasu nemám vliv na dodávku zboží či služeb.
  8. Zákazník má právo požadovat informaci o rozsahu a účelu zpracování jeho osobních údajů, právo na opravu nebo zablokování nesprávných či neaktuálních údajů, právo na omezení zpracování a právo vznést námitku proti zpracování. V určitých případech mu náleží právo na výmaz osobních údajů. Zákazník má dále právo požadovat přenesení svých osobních údajů na jím zvoleného správce/zpracovatele osobních údajů.
  9. V případě, že by se zákazník domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
    - požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
    - požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
  10. Zákazník souhlasí s používáním cookies, tzn. malých textových souborů, které se ukládají v počítači nebo v jiném koncovém zařízení zákazníka umožňující přístup k internetu, a které prodávající využívá ke zlepšení funkčnosti a použitelnosti internetových stránek společnosti zákazníkem, za předpokladu, že si zákazník sám jejich vymazání nenastaví v nástrojích svého prohlížeče.

IX. Doručování

  1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Zákazníkovi je doručováno na adresu jeho elektronické pošty.
  2. Zpráva je doručena:
    - v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,
    - v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,
    - v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
    - v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

X. Informační povinnost prodejce

  1. Podle § 9 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby.
  2. Výše uvedené povinnosti se nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Pokud si spotřebitel přesto přeje tyto informace získat, může se obrátit na výrobce daného produktu, který je vždy uváděn.

XI. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky se týkají pouze vztahů souvisejících s nákupem z internetového obchodu společnosti ACTIVA provozovaném na stránkách www.stockist.cz. Pro dodávku nadstandardního zboží, které není v Internetovém obchodu uvedeno, se tyto všeobecné obchodní podmínky užijí pouze podpůrně v otázkách, které nejsou mezi společností ACTIVA a zákazníkem sjednány individuálně.
  2. Písemnou dohodou mezi společností ACTIVA a zákazníkem může být užití jednotlivých ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek, popřípadě užití všeobecných obchodních podmínek jako takových, vyloučeno.
  3. Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 14.2.2023.
  4. Právní vztah společnosti ACTIVA a zákazníků se řídí právním řádem České republiky.
  5. Pokud vztah mezi společností ACTIVA a zákazníkem obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných předpisů.
  6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
  7. V případě sporu se může zákazník, který je spotřebitelem, obrátit na Českou obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO:00020869, tel.: 296 366 360, e-mail: adr@coi.cz, internetová adresa www.coi.cz, nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú., se sídlem Pod altánem 99/103, Strašnice, 100 00 Praha 10, IČ: 00409871, tel.: 261 263 574 e-mail: scs@konzument.cz, internetová adresa: www.konzument.cz, které jsou příslušné k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vzniklých mezi prodávajícím a kupujícím. Spotřebitelský spor lze řešit též prostřednictvím platformy EU pro řešení spotřebitelských sporů on-line, která je dostupná zde: ec.europa.eu/consumers/odr/.